• ampans@ampans.cat
  • 938 272 300

Més de 50 anys al costat de les persones amb disCapacitat intel·lectual

ABORDATGE I PREVENCIÓ DELS TC

PrevencioTC2 Portada

Oferim formació i acompanyament als professionals de les escoles i instituts per definir i sistematitzar els plans de prevenció i intervenció educativa per fer front a les alteracions de la conducta.

Abordar de forma positiva els trastorns del comportament que sovint presenten infants, adolescents i joves en els centres escolars és una alternativa a l'exclusió i l'aplicació de sancions. Des d'AMPANS, aportem expertesa en l'aplicació del model de Suport Conductual Positiu i oferim formació personalitzada i acompanyament als professionals per fer front als trastorns del comportament. Ens basem en sistèmic de gestió que va des de l'organització educativa fins a l'aplicació de suports específics segons les necessitats de l'alumnat seguint el principi d'equitat. 

abordatge-TC

 

 

Curs de formació – Pla de prevenció i abordatge dels trastorns del comportament en els centres educatius
Objectiu: conèixer la metodologia i aplicabilitat del Suport Conductual Positiu, i elaborar el pla de treball del centre i acompanyar en el seu desenvolupament.

Pla de treball:
• 1 sessió de treball inicial amb l'objectiu de conèixer la realitat del centre + 3 sessions formatives de 3 hores de durada cadascun
• Acompanyament personalitzat per a elaborar el pla de treball del centre

 

 

 

abordatge-TC3

 

Formació i acompanyament continuat per a la prevenció i abordatge dels trastorns del comportament en els centres educatius
Objectiu: articular un programa de formació i acompanyament continuat per a la prevenció i abordatge de les conductes desafiants a l'escola, adaptat a la demanda de cada centre, que compti amb la supervisió continuada de professionals experts en l'aplicació d'aquesta metodologia.

Pla de treball:
• 1 sessió de treball inicial amb l'objectiu de conèixer la realitat del centre + 3 sessions formatives inicials de 3 hores de durada cadascuna
• Acompanyament personalitzat al professorat del centre per elaborar el propi pla de treball (fins a 3 sessions de treball)
• Seguiment continuat en l'aplicació del pla de treball definit al llarg de l'any: 4 sessions de treball al llarg de l'any
• Acompanyament i guiatge en l'elaboració i avaluació de resultats (2 sessions de treball)

 

 

Promovem el coneixement en aquest àmbit amb accions com el Congrés estatal sobre alteracions de la conducta i el Postgrau en malaltia mental i alteracions de la conducta en persones amb discapacitat intel·lectual de la UIC. Des del compromís per la creació i impuls de la Xarxa Europea de Suport Conductual Positiu, de la qual en som membres i a la vegada fundadors de l'associació a l'estat espanyol, aportem expertesa en l'aplicació del model basat en aquesta metodologia de treball aplicada i testada als nostres serveis amb resultats clarament positius, i en la formació i assessorament des de l'escola d'educació especial, com a centre CEEPSIR del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

 

Més informació 
Abordatge i prevenció dels Trastorns de Conducta - AMPANS
938272300 / Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.    

Aquest lloc web utilitza cookies, tan pròpies com de tercers, per recopilar informació estadística sobre la navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Per a més informació consulti la nostra Política de cookies.